Επέκταση γνώσεων με video tutorials | C Programming
Συστήνονται τα παρακάτω video tutorials για την επέκταση των γνώσεων στην γλώσσα προγραμματισμού C:
Συστήνονται τα παρακάτω video tutorials για την επέκταση των γνώσεων στην γλώσσα προγραμματισμού C:
Συστήνονται τα παρακάτω video για να εμπλουτίσετε και να επεκτείνετε τις γνώσεις σας: Regular Expressions: Threads: Mongo Database with C++
Χώρος Εργασιών Μαθήματος Καλώς ήρθατε στον επόμενο χώρο εργασιών προόδου του μαθήματος C++ programming. Εδώ θα βρείτε διάφορες εργασίες με διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας ώστε να δοκιμάσετε τις γνώσεις σας μέχρι τώρα. Για να γράψετε και να εκτελέσετε τα προγράμματα σας στην γλώσσα αυτή, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε: το VSCode με C++ compiler επιλέγοντας εδώ και στην …
Εργασίες Προόδου [4] | C++ programming Διαβάστε Περισσότερα »
Αρχεία Τα αρχεία σε κάθε υπολογιστή δεν είναι παρά ακολουθίες χαρακτήρων. Αυτό πουαλλάζει στον προγραμματισμό είναι ο τρόπος χειρισμού τους και αυτός με τη σειρά του εξαρτάται από τη γλώσσα προγραμματισμού, οι βιβλιοθήκες που χρησιμοποιούμε καθώς και από το ίδιο το λειτουργικό σύστημα. Π.χ. στο BeOS τα αρχεία θεωρούνται αντικείμενα που τα ίδια προσφέρουν τις …
Αρχεία, Streams & Εξαιρέσεις | C++ programming Διαβάστε Περισσότερα »
Χώρος Εργασιών Μαθήματος Καλώς ήρθατε στον επόμενο χώρο εργασιών προόδου του μαθήματος C++ programming. Εδώ θα βρείτε διάφορες εργασίες με διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας ώστε να δοκιμάσετε τις γνώσεις σας μέχρι τώρα. Για να γράψετε και να εκτελέσετε τα προγράμματα σας στην γλώσσα αυτή, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε: το VSCode με C++ compiler επιλέγοντας εδώ και στην …
Εργασίες Προόδου [3] | C++ programming Διαβάστε Περισσότερα »
Χώρος Εργασιών Μαθήματος Καλώς ήρθατε στον επόμενο χώρο εργασιών προόδου του μαθήματος C++ programming. Εδώ θα βρείτε διάφορες εργασίες με διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας ώστε να δοκιμάσετε τις γνώσεις σας μέχρι τώρα. Για να γράψετε και να εκτελέσετε τα προγράμματα σας στην γλώσσα αυτή, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε: το VSCode με C++ compiler επιλέγοντας εδώ και στην …
Εργασίες Προόδου [2] | C++ programming Διαβάστε Περισσότερα »
Κατασκευάζοντας ένα πρόγραμμα Στο σημείο αυτό έχουμε ορίσει τα περισσότερα από τα βασικά εργαλεία για να γράψουμε ένα πλήρες πρόγραμμα σε C++. Δεν έχουμε αναφέρει όμως τη δομή ενός προγράμματος, τον τύπο αρχείων που θα χρησιμοποιηθούν ή πως θα τα μεταγλωττίσουμε και εκτελέσουμε. Η συνάρτηση main() Στη C και στη C++, κάθε πρόγραμμα ξεκινά την …
Θεμελιώδεις έννοιες της γλώσσας – μέρος Β | C++ programming Διαβάστε Περισσότερα »
Πως προέκυψε ο αντικειμενοστραφής προγραμματισμός Χρησιμοποιώντας τον όρο αντικειμενοστραφής προγραμματισμός (object – oriented programming) δεν αναφερόμαστε σε κάποιο συγκεκριμένο προϊόν ή μια γλώσσα προγραμματισμού, αλλά σε ένα διαφορετικό τρόπο προσέγγισης προβλημάτων με τον υπολογιστή. Ο αντικειμενοστραφής προγραμματισμός ή η αντικειμενοστραφής σχεδίαση προέκυψε από τη στιγμή που απαντήθηκε διαφορετικά – από ότι απαντιόταν μέχρι τότε – …
Βασικές έννοιες αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού | C++ programming Διαβάστε Περισσότερα »
Κλάσεις Η αντικειμενοστραφής πλευρά της C++ φαίνεται με την χρήση των αντικειμένων και των κλάσεων στις οποίες ανήκουν τα αντικείμενα. Όλα τα αντικείμενα που έχουν κοινάχαρακτηριστικά ανήκουν στην ίδια κλάση και κάθε ένα από αυτά λέγεται ότι είναι “στιγμιότυπο” (instance) της κλάσης. Για παράδειγμα, η κλάση “αυτοκίνητο” θεωρεί μια γενική εικόνα του αυτοκινήτου με κάποια …
Αντικειμενοστραφείς έννοιες της γλώσσας | C++ programming Διαβάστε Περισσότερα »
Χώρος Εργασιών Μαθήματος Καλώς ήρθατε στον επόμενο χώρο εργασιών προόδου του μαθήματος HTML & CSS Programming. Εδώ θα βρείτε διάφορες εργασίες με διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας ώστε να δοκιμάσετε τις γνώσεις σας μέχρι τώρα. Για να γράψετε και να εκτελέσετε τα προγράμματα σας στην γλώσσα αυτή, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε: τον online compiler REPL επιλέγοντας εδώ και …
Εργασίες Προόδου [3] | HTML & CSS Programming Διαβάστε Περισσότερα »
Παρακολουθήστε τα παρακάτω video, έτσι ώστε να επεκτείνετε τις γνώσεις σας στην Javavascript ακόμη περισσότερο:
Χώρος Εργασιών Μαθήματος Καλώς ήρθατε στον επόμενο χώρο εργασιών προόδου του μαθήματος Javascript Programming. Εδώ θα βρείτε διάφορες εργασίες με διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας ώστε να δοκιμάσετε τις γνώσεις σας μέχρι τώρα. Για να γράψετε και να εκτελέσετε τα προγράμματα σας στην γλώσσα αυτή, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε: για “καθαρή” Javascript (plain Javascript) τον online compiler REPL …
Εργασίες Προόδου [3] | JavaScript programming Διαβάστε Περισσότερα »
Javascript = υλοποίηση προδιαγραφών Ecmascript Η προδιαγραφή ECMA-262 περιέχει τις πιο εμπεριστατωμένες, λεπτομερείς και επίσημες πληροφορίες σχετικά με την JavaScript. Ουσιαστικά, ορίζει τη γλώσσα. Εγχειρίδια Το MDN (Mozilla) JavaScript Reference είναι ένα εγχειρίδιο με παραδείγματα και άλλες πληροφορίες. Εκεί, μπορείτε να αποκτήσετε σε βάθος πληροφορίες σχετικά με τις μεμονωμένες συναρτήσεις της γλώσσας, τις μεθόδους κλπ. Μπορείτε να το βρείτε …
Ανάπτυξη Γνώσεων | JavaScript programming Διαβάστε Περισσότερα »
Χώρος Εργασιών Μαθήματος Καλώς ήρθατε στον επόμενο χώρο εργασιών προόδου του μαθήματος Javascript Programming. Εδώ θα βρείτε διάφορες εργασίες με διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας ώστε να δοκιμάσετε τις γνώσεις σας μέχρι τώρα. Για να γράψετε και να εκτελέσετε τα προγράμματα σας στην γλώσσα αυτή, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε: για “καθαρή” Javascript (plain Javascript) τον online compiler REPL …
Εργασίες Προόδου [2] | JavaScript programming Διαβάστε Περισσότερα »
Χώρος Εργασιών Μαθήματος Καλώς ήρθατε στον χώρο εργασιών προόδου του μαθήματος Javascript Programming. Εδώ θα βρείτε διάφορες εργασίες με διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας ώστε να δοκιμάσετε τις γνώσεις σας μέχρι τώρα. Για να γράψετε και να εκτελέσετε τα προγράμματα σας στην γλώσσα αυτή, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε: για “καθαρή” Javascript (plain Javascript) τον online compiler REPL επιλέγοντας …
Εργασίες Προόδου [1] | JavaScript programming Διαβάστε Περισσότερα »
Πολλές ενσωματωμένες συναρτήσεις JavaScript υποστηρίζουν έναν αυθαίρετο αριθμό παραμέτρων. Για παράδειγμα: Math.max(arg1, arg2, …, argN) – επιστρέφει το μεγαλύτερο από τα επιχειρήματα.Object.assign(dest, src1, …, srcN) – αντιγράφει ιδιότητες από src1..N σε dest. …και ούτω καθεξής. Σε αυτό το κεφάλαιο θα μάθουμε πώς να κάνουμε το ίδιο. Και επίσης, πώς να περάσετε τους πίνακες σε τέτοιες …
Ειδικά για τις Συναρτήσεις – Functions | JavaScript programming Διαβάστε Περισσότερα »
Χώρος Εργασιών Μαθήματος Καλώς ήρθατε στον χώρο εργασιών προόδου του μαθήματος HTML & CSS Programming. Εδώ θα βρείτε διάφορες εργασίες με διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας ώστε να δοκιμάσετε τις γνώσεις σας μέχρι τώρα. Για να γράψετε και να εκτελέσετε τα προγράμματα σας στην γλώσσα αυτή, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε: τον online compiler REPL επιλέγοντας εδώ και στην …
Εργασίες Προόδου [2] | HTML & CSS Programming Διαβάστε Περισσότερα »
Χώρος Εργασιών Μαθήματος Καλώς ήρθατε στον χώρο εργασιών προόδου του μαθήματος HTML & CSS Programming. Εδώ θα βρείτε διάφορες εργασίες με διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας ώστε να δοκιμάσετε τις γνώσεις σας μέχρι τώρα. Για να γράψετε και να εκτελέσετε τα προγράμματα σας στην γλώσσα αυτή, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε: τον online compiler REPL επιλέγοντας εδώ και στην …
Εργασίες Προόδου [1] | HTML & CSS Programming Διαβάστε Περισσότερα »