50 κρίσιμες ερωτήσεις σχετικά με την ιστοσελίδα σας (ή του πελάτη σας)
50 κρίσιμες ερωτήσεις σχετικά με την ιστοσελίδα σας που πρέπει να απαντήσετε για να είστε σίγουροι για το αποτέλεσμα…
- Μπορείτε να πείτε σε κάποιον πώς να βρει στον ιστότοπο σας, χωρίς να χρειάζεται να γράψει κάτι;
- Είναι οι διευθύνσεις URL αναγνωρίσιμες από έναν άνθρωπο ή είναι γεμάτες από ειδικούς χαρακτήρες και δυναμικά δημιουργημένα παράξενα σύμβολα;
- Έχετε μια σελίδα: Πληροφορίες;
- Μπορούν οι επισκέπτες να αναγνωρίσουν άμεσα τι αφορά ο ιστότοπος σας χωρίς να επισκεφτούν τη σελίδα “Σχετικά”;
- Είναι εύκολα προσβάσιμα τα στοιχεία επικοινωνίας σας σε κάθε σελίδα – ή τουλάχιστον σε μια σελίδα;
- Εάν όχι, από τι κρύβεστε; Από τους πελάτες σας;
- Η αρχική σελίδα σας, κάνει οποιεσδήποτε “ωφέλιμες προτάσεις” στον επισκέπτη ή είναι απλώς μια πύλη “Enter Site”;
Έχετε μια ροή RSS;
- Το διακοσμήσατε ποτέ για τις διακοπές ή εορτές;
- Πότε είναι η τελευταία φορά που προσθέσατε νέο περιεχόμενο;
- Αν είναι πολύς καιρός, τότε αναρωτηθείτε γιατί;
- Που κατατάσσεται ο ιστότοπος σας στις μηχανές αναζήτησης για συναφείς λέξεις-κλειδιά με το αντικείμενο σας;
- Αναγράφεται το όνομα σας ; Ή το εμπορικό σας όνομα;
- Ποιες είναι οι σχετικές λέξεις-κλειδιά στην ιστοσελίδα σας ούτως ή άλλως;
- Σας συνδέει κάποιος στην ιστοσελίδα τους σχετικά πρόσφατα;
- Εάν όχι, τι μπορείτε να κάνετε για να συμβεί αυτό;
- Ποιος συνδέετε ακριβώς με την ιστοσελίδα σας, αυτές τις μέρες;
- Πόσο χρόνο χρειάζεται η φόρτωση του ιστότοπου σας στο σπίτι της …μητέρας σας (με αργή σύνδεση);
- Χρειάζεται να εγκαταστήσετε οτιδήποτε στον υπολογιστή της εκτός του internet explorer για να δείτε τον ιστότοπο σας;
- Ποιο είναι το πιο σημαντικό πράγμα που θέλετε να κάνει ο επισκέπτης στην σελίδα σας;
- Είναι σαφές αυτό που θέλετε για τον επισκέπτη σας;
- Ο ιστότοπος σας φαίνεται επαγγελματικός ή μοιάζει με τη σελίδα MySpace για έφηβους;
- Συνδέεστε με κάποιες άλλες παρουσίες ιστού (προφίλ κοινωνικών δικτύων, λογαριασμός Twitter, σελίδα YouTube, φωτογραφική ροή Flickr κλπ);
- Είναι σαφές ποιο περιεχόμενο της σελίδα σας, προστατεύεται από το δικαίωμα πνευματικής ιδιοκτησίας και ποιο είναι με ελεύθερη λήψη και επαναχρησιμοποίηση;
- Τι άλλο μπορείτε να κάνετε στον ιστότοπο σας σήμερα για να αυξήσετε τους επισκέπτες;
- Σχολιάζετε σε τρίτα ιστολόγια και δημιουργείτε σχέσεις με άλλους ιδιοκτήτες ιστοτόπων στη βιομηχανία, στον επαγγελματικό κλάδο σας ή σε συναφή με το αντικείμενο σας ιστολόγια;
Πώς εμφανίζεται ο ιστότοπος σας σε μια κινητή συσκευή;
- Σε ένα iPhone;
- Σε blackberry?
- Σε φτηνό-πλαστικό-freebie τηλέφωνο;
- Στο Amazon Kindle;
- Μπορεί ο ιστότοπος σας να κατανοηθεί με τις εικόνες του απενεργοποιημένες;
- Σε έναν υπολογιστή χωρίς Flash ή Javascript;
- Σε κάθε δημοφιλές πρόγραμμα περιήγησης ιστού;
- Πόσα κλικ θα χρειαστεί ένας επισκέπτης για να σας δώσει χρήματα κάνοντας μια αγορά;
- Είναι ο ιστότοπος σας “προσωρινός” ή είναι αρκετά ευέλικτος ώστε να είναι καλός για τα επόμενα 5 χρόνια;
- Είναι ενοχλητικές οι διαφημίσεις σας;
- Πόσο εύκολο είναι για έναν επισκέπτη να αφήσει ένα σχόλιο ή να γράψει μια κριτική;
- Μπορεί ο ιστότοπος σας να “εργαστεί” από μόνος του, χωρίς να ασχολείστε μαζί του;
- Υπάρχει άμεσο και διαθέσιμο back up;
- Τα “σημαντικά πράγματα” που παρουσιάζεται στην σελίδα σας, έχουν κρατηθεί σε back up πολλές φορές, σε πολλαπλές μορφές και σε πολλαπλές φυσικές τοποθεσίες;
- Πόσο χρόνο θα χρειαστείτε να μετατρέψετε εικαστικά ολόκληρο το site σας σε π.χ. ναυτικό μπλε με λευκό κείμενο;
- Αυτός ο χρόνος μετράται σε δευτερόλεπτα (φοβερό), λεπτά (καλό) ή ώρες (κάνετε λάθος πράγματα);
- Είναι η επωνυμία σας “συνεπής” μεταξύ του ιστότοπου σας, του έντυπου υλικού σας, του φυσικού καταστήματος σας και τέλος με εσάς ως ιδιοκτήτη;
- Οι περιγραφές των προϊόντων σας ακούγονται σαν να γράφτηκαν από ένα ανθρώπινο ον ή από ένα “νοητικά άρρωστο” ρομπότ;
Σας ενδιαφέρει πραγματικά ο ιστότοπος σας;
- Είναι σημαντικός για εσάς;
- Είναι οι αναγνώστες -επισκέπτες και οι πελάτες σας σημαντικοί για εσάς ως άνθρωποι, ή μόνο ως πορτοφόλια;
- Θα ήταν θλιβερό – πραγματικά θλιβερό – για εσάς αν η ιστοσελίδα σας εξαφανιζόταν αύριο;
- Τι θα κάνατε αν γινόταν κάτι τέτοιο;